dear my visitors and readers

do read.
do learn something from this blog.
do comment for improvement.
hontouni arigatou! :)

20081229

10 minutes.

em.
teringat satu short movie, 10 minuta. dalam 10 minit sebuah keluarga boleh kehilangan ahli-ahlinya. dalam 10 minit gambar siap dicuci. dalam 10 minit fikiran boleh berubah.
haha. sebenarnya baru lepas baca blog KReAm.

"Kakak2 lain yang x hadir kena rasa malu sket ye!"

aku lah antara kakak2 tuh.
tapi untuk menyatakan the reasons, let it be. ayah pun tanya semalam, aku, "ntah."

hari ni dah 1 muharram 1430. oh. tahun ini aku akan menjadi 19 belas tahun pada bulan ke lapan. oh. hari ni kawanku sudah genap 18 tahun.
ok. aku ada lagi 5 minit.

aku sungguh minta maaf kepada semua orang. ya semua orang. aku tahu, dalam tempoh habis
tempoh kritikal seorang budak exam-oriented ini aku belum menyumbang apa-apa. seriously. aku tidak menyumbang. aku tahu tapi aku belum sedar. aku tidak faham. sungguh. aku juga sedang mencari. dan sedang mengelak buat masa sekarang. oh.
aku nak seseorang datang nasihati aku. oh. sungguh.

No comments: