dear my visitors and readers

do read.
do learn something from this blog.
do comment for improvement.
hontouni arigatou! :)

20090825

bleuss.

heart cakap telefon dengan ayah, memang selalu cair.heart

heartdapat bersama-sama ummi dalam satu hari memang menenangkan.heart

heartdapat panggilan daripada momo, lidah kelu. suara jadi nyaring. excited tak terkata.

heartdapat SMS daripada lala, jari kaku. kenapa lala? gumbira dia habiskan kredit untuk aku.

hearttengok warkah kiri yummy, mata sayu. jiwa seakan dipam-pam oleh angin! berkembang. membesar!

heartdengar suara yiba, dapat SMS dari aman, diorang ingat lagi aku rupanya.

heartfirst time dapat panggilan malu-malu dari muhammad, aku tengah program. maaf ya dik!

heart'ali junaid, as loud as always.

heartahmad? adikku ganti aku ubah susun atur rumah! tingkat atas...

heartbalik, jangan harap sangat nak mengarang sangat. kerja sekolah maksud aku.
tak tenang tengok bilik aku tinggalkan untuk yiba itu.angry

konklusi : equal smile
yummy, rajin-rajin nukilkan warkah untuk aku!heart

lala, send me message tho no replies at all!heart

momo, just call me! but don't at morning, afternoon and evening. heart

ok. gotta go! heart

4 comments:

Fatin Abf said...

then what time should momo call u?
:p

weekend balik umoh sokmo ko? :(

sufiyyah zulkifli said...

momo should call me at the middle of night! ^-^

uik.. weekend? nope!
it seems like i always back at home because of the H1NI break. then school holidays. then, the upcoming break for raya.
i don't think next time i'll be at home this easily!
ho.ho.
(broken grammar of mine~ ><)

cikEff said...

heh.
bkan aku sll called tgh malam ke? :P

sufiyyah zulkifli said...

ya!! :D