dear my visitors and readers

do read.
do learn something from this blog.
do comment for improvement.
hontouni arigatou! :)

20120325

kakak dan adik.

kakak telah menghantar mesej,

kejut aku pagi esok
si kakak tersedar Subuh, tiada panggilan rindu (misscall hahaha), balasan mesej juga tiada.

kakak menaip mesej lagi,

tak bangun lagi ke?
kakak sambung tidur. setiap sejam dia tersedar dan akan melihat telefon tangannya. sehingga hampir pukul 11 pagi.

kakak tidak sabar lagi. terus memanggil nombor adiknya.

buat apa?

ya?

tido ke?

hm...


aku pun baru bangun ni...


bosan tak tahu nak buat apa...


laa.. keluar la jalan-jalan.. novel.. oh... tak banyak stok buku kat sana... buku pelajaran? haha.. padahal aku pun sama aje...

hmm...


kenapa tak misscall aku tadi? aku mesej tak balas!


oh ya ka? aku tak perasan pun...


dah dah dah.. bangun! bangun! gi mandi! sedih emak kalau tahu anak-anak dia di perantauan ni tido sampai matahari meninggi~ aku pun nak gerak dah ni...


ok...

assalamu'alaikum. bye!

No comments: