dear my visitors and readers

do read.
do learn something from this blog.
do comment for improvement.
hontouni arigatou! :)

20090114

gembira.

alhamdulillah.
huhu. demam saya sudah semakin baik. batuk saya juga. kahak sudah 'berani' keluar. selesema saya juga beransur pulih. cuma kena atasi rasa nak marah. --"
hari ini, sampai di rumah pada pukul lima petang. baru setengah jam la saya di rumah ini. sampai je, terdapat bungkusan untuk saya! haha. saya telah mendapat hadiah set alat tulis paper mate dan sebuah novel hadiah sastera yang bertajuk KATARSIS PERJUANGAN keluaran DBP. hadiah ini adalah natijah kemenangan saya menyertai teka silangkata pada beberapa bulan lepas dalam tahun lepas. ^^ saya amatlah teruja!
pada minggu lepas, saya telah membeli majalah FOKUS SPM untuk check samada nama saya tersenarai. alhamdulillah! ada! tempat keempat! haha. sangat gembira. alhamdulillah. alhamdulillah. al-qur'an saya yang saya lupa saya letak di mana sebelum ini juga, telah saya jumpai! :D [huhu. qur'an pun boleh lupa letak.]
selepas ini, saya mahu membuat latihan ujian undang-undang. saya agak cemas untuk belajar kereta.
saya tiada kasut! hurnm. ^^
baiklah. itu sahaja yang saya ingin catatkan di sini.
jumpa lagi.

No comments: