dear my visitors and readers

do read.
do learn something from this blog.
do comment for improvement.
hontouni arigatou! :)

20100313

pusing.

salam.

hai blog.

dah lama tak update.

ketika diri berada di institut, selalu fikir nak update blog. blog ini juga blog cikgu ku itu...

namun, aku berbelah bagi...

kenapa aku perlu pisahkan blog itu dan blog ini?

dan sebenarnya aku menyembunyikan blog ini daripada kawan-kawan satu institut itu.

kenapakah?

ya. aku ada satu perasaan 'bimbang' itu.

dan saat ini, aku nekad.

aku tidak mahu sembunyikan blog ini lagi. kenapa perlu takut?

kenapa perlu bimbang?

ingatkan diri aku, tanggungjawab aku.

ingatkan diriku, tujuanku.

ingatkan diriku, sisi siapa lebih mulia.

ingatkan diriku.

banyak cerita mahu aku kongsi di sini juga di sana.

tahun ini... sudah hampir 3 bulan berlalu. baik masihi mahupun hijri.

baiklah. setakat ini sahaja dulu.

dan sebenarnya, ada lagi satu blog kat friendster yang aku agak memang selalu update.

*grin*

aku mintak maaf teman seinstitut kerana menyembunyikan blog ku. *lol*

___________________________________________________________________




Your Blogging Type Is Thoughtful and Considerate



You're a well liked, though underrated, blogger.

You have a heart of gold and are likely to blog for a cause.

You're a peaceful blogger - no drama for you!

A good listener and friend, you tend to leave thoughtful comments for others.







Your Blog Should Be Purple



You're an expressive, offbeat blogger who tends to write about anything and everything.

You tend to set blogging trends, and you're the most likely to write your own meme or survey.

You are a bit distant though. Your blog is all about you - not what anyone else has to say.




____________________________________________________________________________________

underrated. hm. aku tak mahu tahu dah siapa jenguk blog aku. berapa orang jenguk blog aku. :D

kenapa purple? aku suka merah putih!

4 comments:

arina said...

yo yo salam. :D

tp .. tidak tersembunyi dari pandangan ku ehe.

ape lagi? cari ler wrne purple. haha. purple putih lawa gak :D

but can't defeat black + red hohoh

sufiyyah zulkifli said...

salam doc.
ia lah... x tersembunyi dari mu.
nanti la cari. selagi keje sekolah x siap, xleh layan sangat blog.
*bila la nak habis keje sekolah tu kan?*

red black sssssngat suram! :D

Ftn Fth said...

aku pun xse tahu doh sapo baco n brapo ore baco blog
followers pun xse kalu bules
:(

sufiyyah zulkifli said...

ftn fth~ huhu.

omo... followers tu... nak buat cemana kan. :)