dear my visitors and readers

do read.
do learn something from this blog.
do comment for improvement.
hontouni arigatou! :)

20101113

lari.

jom lari?

haha.

aku perasan. ya. perasan tadi bahawa tajuk entri aku selalu bahasa inggeris. =.=

*feels like saving the world - outlandish*

aku rasa aku lebih suka dengar dia punya muzik tuh. hm.

lari. teringat. tak lebih kurang tiga minggu lepas aku menyertai lari berganti-ganti.
ha. ha. besar-besar macam ni pun aku masih main benda-benda begitu. bila fikir balik, tak pernah aku bermimpi nak terus beraktif-aktif dalam aktiviti begitu. he.

*calling you*

aku ingat, 100m bulan 4 hari tu, itulah last aku lari. lari untuk pertandingan. bulan 10, budak2 kelas aku lah. asal lari je, nama aku. memang aku suka lari. lari dari masalah pun ya. ;p

dan juga, aku tak mahu dah lari. dan aku tak berniat nak bagi tahu mereka. aku hanya mampu beritahu, "aku dah retired~" mereka bukan peduli.

U changed me

*alhamdulillah*

*saving the world repeated*

tukar trek
.

setiap kali aku lari, mesti aku nampak cerita ni. hu. nak lari untuk siapa kan?

so go ahead now

we cry, we try...

we'll rise..

aku harap, relay hari tu, itu terakhir aku lari untuk kejohanan. cerita relay tu, aku dan tiga lagi budak kelas aku dan 4 juniors. hm. hikmah relay, baiki hubungan antara kami berempat. at least, kitorang ada kenangan bersama kan? :) kemudian, mengeratkan silaturrahim dengan juniors itu. sepanjang relay itu, kami maintain no. 4 sebenarnya sehingga checkpoint 8. Florinna di c.p terakhir tu, yang lari laju-laju. dapat la tempat ketiga.

*calling U repeated*

all i need in my life

greng. onomatopoeia. ha.

*alhamdulillah repeated*

by being far from U..

itulah kisah larian.

omo. ha. rasa nak lari ditepi pantai~
jom!




kredit k.ummu.

and still we'll rise
like it we'll rise

i will not lose

jom~ *teringat LDV*

4 comments:

Rossarina™ said...

uih, akak .. bab-bab lari nih memang habis ketinggalan lah. badan berat HAHAHA XD

chaiyok-chaiyok, Piya!

sufiyyah zulkifli said...

k.arina~ :D
x fit jugak senarnya sy ni. :)
tq2. :)

aMMarx said...

lari~!!hungga..hungga!
xkey awk tu juara doh sukey skoloh dulu!...xpo lar klu lari pah loni gak!
sy j0gging pom..leloh dohs..

sufiyyah zulkifli said...

saem ku~~
haha. ho la. sebab gi oyak pasal sekolah dulu la namo sayo jah naik. =.=

:)