dear my visitors and readers

do read.
do learn something from this blog.
do comment for improvement.
hontouni arigatou! :)

20090224

komunikasi.


ini diperlukan untuk untuk telefon, internet? :)


ini, anda masih berhubung melalui ini?

komunikasi. apa erti komunikasi dalam erti kata yang sebenar, aku tak pasti. yang aku faham,
komunikasi tu cara kita berkomunikasi [eh?].... bukan. bukan. bukan cara. tapi, interaksi
kita dengan sekeliling kita, sama ada living things atau non-living things [teringat kat biology...--"] interaksi dengan komunikasi sama ke ek?

semalam, bercakap dengan seorang teman. satu batch masa sekolah rendah.

we talked about our plans. pasal gathering, reunion... semua tu, perlu komunikasi.
komunikasi BANYAK HALA. bukan sekadar dua, tiga orang bersuara.

aku, suasana aku mengajar aku untuk berterus terang. tapi, apakah berterus terang itu?
apekah aku cukup berterus terang selama ini?

sekarang ni, banyak hipotesis.

semakin lama hidup, semakin banyak persoalan.

semakin berfikir, semakin bertambah perkara yang masih terhijab.

jika aku nak tanya, maka otak aku membantah.

--"

aku, dalam apa-apa hal, sama ada dalam organisasi atau apa-apa yang melibatkan satu
rangka ibarat family tree, aku lebih suka semua hal jelas. apa lagi, bila, HAMPIR MOST
OF
... HAMPIR SEMUA tumpu kat aku.

yeah. where's the fire of this entry?


dan, aku telah putuskan, aku TAK MAHU MENULIS LAGI buat masa ini.

No comments: