dear my visitors and readers

do read.
do learn something from this blog.
do comment for improvement.
hontouni arigatou! :)

20090420

tagged by Yiba-chan

pstt.. masa nak buat tag ni, aku tak tahu nak buat kat blog mana. hehe. konon banyak blog ar. ^-^

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?


weird0 iN typicaL waY : saya suka perkataan "weirdo".


2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://agrowinguporchid.blogspot.com/
blog pertama saya di blogdrive saya guna orchid jugak. saya nak tunjukkan yang saya ini
seorang yang sedang membesar. he. he. he. ^-^

3)Apakah method penulisan dalam blog anda?

erm. perbincangan dan pendapat kut. hehe. boleh jugak nak kata pasal emosi pun. heee...

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?

he. banyak kali. biasanya bila saya rasa ini, saya tak update blog untuk masa yang panjang! ha3.

5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?

dia muntahkan apa yang dia tak dapat muntahkan secara realiti. he. he. he.

6)Senaraikan orang yang akan anda TAG

- mcdah
- muna 'adilah
- asma'
- k.nadiah
- ruriko mitsui
- doc ummusa'adah
- asilah

cukuplah tu. ^-^

artikel menarik untuk dibaca (aku nak tergelak baca artikel2 ni dan hairan... hurnm.) :
- Raja berada di atas politik
- Bapa cuba jual aktres 'Slumdog Millionare'
- Dasar buku negara perlu mampu atasi ledakan ICT

have a nice day.

welcome hoMe yummy neechan!

No comments: